dimarts, 5 d’octubre del 2010

PIZZA DE ROVELLONS


Diuen que aquest serà un bon any de bolets al Berguedà i de moment sembla que tenen raó.
El cap de setmana passat, hi vam anar als boscos del baix Berguedà i certament en vam trobar.
Aquests dies n' hem menjat i en menjarem de totes maneres, com per exemple la pizza de rovellons que ens va agradar molt.



INGREDIENTS


Base de pizza
botifarra blanca o carn picada amanida amb sal i pebre
mozzarela
rovellons
orenga
tomaquet
oli d' oliva, sal


PREPARACIÓ

Fregim en dues paelles diferents la botifarra i els bolets nets i tallats a trossets ( en podem fregir uns quants de sensers per decorar) amb un pols de sal .
Escampem el tomaquet natural (pot ser en conserva o tomaquets frescos triturats) per damunt la base de pizza i amanim amb un raig d' oli d' oliva. Afegim orenga i salem. Ho posem al forn durant uns 15 minuts.
Traiem la pizza del forn i hi escampem la resta d' ingredients: la botifarra i els bolets ja fregits i la mozzarela. Tornem a posar al forn fins que sigui cuita.

15 comentaris:

Josepb.Menja de bacallà. ha dit...

Anna; ... és clar... tú jugues amb ventatge... tens els rovellons aquí al costat...
Quina olor de tardor tant i tant bona Anna...
Que vagi de gust Anna¡¡ :-D

Visc a la Cuina ha dit...

Una idea genial,jo també tinc uns quants rovellons a la nevera i em sembla que els aprofitaré per fer aquesta pizza...

mercè ha dit...

La fotografia dels cistells és una provocació!!, quina enveja...tot i que aquest any hem agafat una colla de camagrocs que ja ens han donat alguna esperança...Aquesta coca és d'aquelles que no arribarien senceres al meu plat!Una recepta fantàstica i temptadora!a reveure!

MªJose-Dit i Fet ha dit...

Ostres nena quina passada de rovellons!! quina alegria trobar-ne tans...i la pizza de rovellons boníssima...petonets

Eva Flores ha dit...

amb aquesta pizza el meu marit es tornaria boig, li encanten els rovellons.
Tan bon punt en trobi la faig.
pt!

LA COCINERA DE BETULO ha dit...

Quina sort poder agafar tants rovellons amb lo bo que estàn a la plancha, amb salsa, però amb pizza també deuen ser molt bons.
Té molt bona pinta aquesta pizza, una bona idea.
Petons.

josep ha dit...

Fins ara la meva pizza era la de quatre formatges, però em sembla que la que tu has fet li passa al davant en el meu rànquing.
Una abraçada

Montse ha dit...

Quina bona idea que ens has donat, nosaltres també som boletaires i és una forma diferent de menjar els bolets. Ummm Només falta sentir la oloreta.

Fem un mos ha dit...

Els rovellons amb pizza no mels imaginava, però al veure aquesta teva mes d’una en menjarem, si en trobem esta clar.
Petons

Jordi Franquesa ha dit...

Anna, molt bona!! Jo el dissabte vaig fer pizza de rovellons (del meu pare!) amb pernil salat! Ja t'enviaré una foto!! Quina coincidència!!

maia ha dit...

Anna, quin goig que fant aquests cistells!!! i la pizza a casa meva...volara!Ptons

Gemma ha dit...

Ahir els meus pares en van collir 93!!! Crec que serà un bon any de bolets.
No els he fet mai en una pizza, però si m'agrada la pizza de xampinyons, penso que aquesta encara m'agradaria més, i tant!

Montse ha dit...

Anna moltes gracies per la contesta de l'anís, l'hem trobat a la bodega Vilardell de Prats, ja et diré com queda.
Ah, demà tinc pensat fer la pizza de bolets.
Gràcies per tot.

Cuinagenerosa ha dit...

quina sort que tingueu ja tants bolets, al moianès encara se'n fan pocs...
jo tampoc no he tastat mai una pizza de rovellons, però si, com diu la gemma, habitualment hi posem xampinyons, per què no altres bolets? segur que està boníssima.

ANNAFS ha dit...

Josepb,

sí és cert, però el que em falta és temps per anar-los a buscar!

Visc a la cuina,

Queda molt bona, perquè els rovellons són bons amb tot.

Mercè

Aquest any en trobem! Cada any no és igual. Els camagrocs són també molt bons i aquest any n' hi ha molts.

Mª Jose,

Es una alegria molt gran trobar-ne molt, i quan els veus al bosc, eperant-te...

Eva,

Amb els rovellons se li dóna un toc molt especial a la pizza.

Ana

N' he cuinat a la brasa, a la planxa, fregit... no ens en cansem de menjar-ne...

Josep,

Amb quaatre formatges i uns quants rovellons a damunt segur que també és molt bona

Montse,

I segur que també és bona feta amb qualsevol tipus de boltes o amb una barrja de boltes

Fem un mos,

Els boltes combinen molt bé amb la pizza, així que vaig pensar que els rovellons hi serien molt bons.

Jordi,

Donçs a veure si m' envies aquesta foto! Segur que el teu pare en va trobar molts, no?

Maia,

Segur que vola, a casa meva també dura ben poquet...

Gemma,

De n' hi do els teus pares! Sí, sembla que aquest any serà molt bo, esperem que duri una miqueta!

Manel,

Donçs t' hauràs de desplaçar fins al Berguedà, que aquí ara sí que n' hi ha. A veure si és una temporada ben llarga!

Moltes gràcies pels vostres comentaris. Ptns.