diumenge, 26 de setembre del 2010

FLAM DE FORMATGE



Avui, flam de formatge.


INGREDIENTS ( per a 10 flams individuals)


4 ous
1 pot petit de llet condensada (370 grs)
la mida del pot de llet condensada, de llet normal
300 grs. de formatge fresc (tipus burgos o semblant)
caramel líquid per untar els motlles


PREPARACIÓ


Barregem tots els ingredients amb la batedora fins que quedi una massa fina. Aboquem la preparació dins els motlles o motlle gran untats amb caramel líquid.
Els fem coure al forn, al bany maria, durant 40 minuts o fins que estiguin cuits, a 180 graus.
Adornem amb nata muntada, fruita en almívar o natural....


12 comentaris:

mercè ha dit...

Que dolcet i bo que deu estar!, aquest segur que a casa té èxit!Una abraçada.

LA COCINERA DE BETULO ha dit...

Els flams de formatge queden molt suaus, em menjaría dos com els petits suiss.
Petons.

Sílvia A. ha dit...

Que bons! a casa tan agraden els flams com el formatge o sigui un èxit assegurat.

josep ha dit...

Anna,
Una presentació extraordinària per a un postre perfecte (es nota que el formatge em perd?).
Una abraçada

Visc a la Cuina ha dit...

Quina preciositat de flams, els provaré de fer a casa, segur que triomfen!

Eva Flores ha dit...

quina cosa més bona! creus que es podria fer amb mató?

La Taula d'en Bernat ha dit...

M'encanten els flams i n'he fet de cafè, de coco, de taronja... però mai de formatge. M'anoto la recepta, deu estar ben cremós!!!

Gemma ha dit...

M'encanten els flams, de tota mena! I el de formatge ha de quedar molt bo... ja m'imagino posant algun formatge encara més potent, també ha de quedar bo, oi?

Josepb.Menja de bacallà. ha dit...

Anna; Abans els flams senties a dir; d'ou o de vainílla, ara en n'hi ha per a tots els gustos i aquest n'és un altre. Amb formatge.
Que vagi de gust Anna¡¡ :-D :-D

glutoniana ha dit...

Què bons deuen estar, jo també sóc una formatge adicta :)

Las recetas de Glutoniana

PILAR ha dit...

Mmmmmm, només de pensar-hi ja salivo. Senzill i boníssim. M´has donat una idea per aquest cap de setmana!
Petons!

ANNAFS ha dit...

A casa, el flam de formatge és tot un èxit, i com que és tan fàcil de fer...
Moltes gràcies pels vostres comentaris. Ptns.