dimecres, 3 de setembre del 2014

SELECCIÓ DE "MONTADITOS" SENZILLS


M' agrada molt fer "montaditos", són la meva debilitat, és que m' ho passo pipa fent-los!! A més, queden vistosos i  solen agradar a tothom. Espero que us serveixi aquesta selecció de "montaditos" molt senzills de preparar que vaig fer aquest estiu per 50 persones (durant el muntatge vaig tenir molta ajuda ).El que va molt be és preparar tot el que es pugui amb antelació (en aquest cas, fer les truites, l' amanida russa, la barreja de surimi i maionesa....) A última hora només ens hem de preocupar del muntatge dels "montaditos".

"MONTADITO D' AMANIDA" (Els de la foto de dalt)

Fem una amanida tallant les verdures que ens agradin a trossets ben petits i amanint-les amb una vinagreta bàsica feta amb oli, sal, vinagre i pebre. Hi podem posar uns fruits secs i tonyina o bé anxoves tallades. L' escampem damunt les llesquetes de pa untades amb maionesa. 

"MONTADITO" DE TRUITA AMB PEBROTETS DEL PADRÓN


Truita del que ens agradi, pebrotets fregits prèviament. El pa sucat amb tomàquet.

"MONTADITO" D’AMANIDA RUSSA I OU


Amanida russa: verduretes (mongeta tendra, pèsols, pastanaga) i patata tallades ben petites i bullides, tonyina, maionesa. Ou ratllat. 
Barregem l' amanida russa amb la maionesa, ho escampem damunt el pa i hi afegim ou ratllat per damunt.

"MONTADITO DE CALAMARS"


Maionesa, enciam juliana, calamars de llauna a rodanxes i xampinyons.
Fem fregir els xampinyons tallats en 4 trossos.Tallem l' enciam petit. Tallem el calamars a rodanxes.
Muntem el canapé, sucant el pa amb maionesa o tomàquet.

"MONTADITO" DE SURIMI AMB MAIONESA I OLIVA


 Maionesa, surimi. Fem una barreja amb el surimi picat i la maionesa. Untem el pa amb aquesta pasta i decorem amb l'oliva i una fulla de cebollí.

"MONTADITO" DE PERNIL CUIT I FORMATGE


Untem el pa amb formatge en crema, afegim  dos rotllets de pernil cuit i decorem amb pipes de girasol  i una mica d' orenga.

11 comentaris:

Cristina ha dit...

T´ho passes pipa però en un plis plas, avall....Molt bona amalgama dels ingredients (pel meu gust).

Lídia ha dit...

que booo, l'altre dia vaig fer també uns quants pintxos...m'encanten

Mònica Tarradellas ha dit...

Quina feinada...i quina bona pinta que feien tots...els 50 comensals devien quedar més que satisfets! Petons!

LA COCINERA DE BETULO ha dit...

Quina feinada fer montaditos per 50 persones, però val la pena, es veuen tots molt bons.
Petons.

mamilu ha dit...

El vermutet a punt....vinc volant...aixo no mu puc perdre !!!

les receptes que m'agraden ha dit...

mmmmm Boníssims tots, no sabria quin triar! Un petó maca

Les receptes que m'agraden

QUIMA ha dit...

Bonissims ..............els probaria tots !!
Petons

VISCalacuina ha dit...

Tots són molt ben trobats!

Gemma ha dit...

A mi els àpats de pica pica també són els meus preferits! Tots són grans combinacions, jo n'agafaria un de cada ;)

No tot són postres ha dit...

Jo porto el vermut de Reus :-)

Ptnts
Dolça

Te de Ternura ha dit...

Quinas ideas tan bones m'has donat per el diumenge que venen els meus fills a dinar, els hi encantarán!!!
Mil gracies...
Conxita