dilluns, 13 de juny del 2011

BROWNIES

 
Avui una recepta d' aquest pastís típic anglès, que tot i que no porta llevat jo n' hi poso una mica tal com diu la recepta que he tret del llibre " Recetas fàciles y ràpidas" . Amb aquestes quantitats us sortiran unes 24 porcions tot i que depèn de la mida del motlle.


INGREDIENTS

250 gr. de xocolata negra
200 grs. de mantega
4 ous
350 grs. de sucre
300 grs. de farina
200 grs. de nous picades  i unes  mitats de nou senseres per decorar
1 cullaradeta ( de postre) de sucre de vainilla.
1 cullaradeta (de postre) de llevat
un pols de sal
farina i mantega per espolsar el motlle.


PREPARACIÓ


Fem fondre la xocolata al bany maria (o microones). Reservem.
En un bol, barregem la mantega ( que estigui tova) amb els ous i el sucre amb la batedora elèctrica de varetes. Afegim el sucre de vainilla i la xocolata. Remenem bé però amb compte amb una llengua pastissera. Afegim la farina passada per un colador i barrejada amb el llevat i la sal. Tornem a rememenar bé.
Incorporem les nous i  barregem.
Untem amb mantega i espolsem amb farina un motlle per anar al forn i hi aboquem la massa. Hi posem les mitats de nou per damunt ( a cada porció de brownie hi correspondrà una mitat de nou).
El posem al forn preescalfat a 180º- 190º  durant uns 30 minuts  o fins que sigui cuit.
El deixem refredar i el tallem a trossos.


19 comentaris:

Miquel ha dit...

asi en porciones para picar queda muy bien me encanta el brownies y tomo nota de añadirle levadura
peto
miquel

A peu coix. Núria Sagués ha dit...

L'he de provar. t'ha quedat fantàstic

QUIMA ha dit...

L'hai de provar, ja qu eno l'he fet mai. Precisament ahir vam sopar fora i tan la meva filla com el meu marit en van demanar per postres, aixi que ja se que hem toca.
Te molt bona pinta i a més sembla forca fàcil de fer.
Petons

mariatem ha dit...

Se ve muy rico, en casa nos encanta y lo hago a menudo.
Besos

Margarida ha dit...

Quina bona pinta que té aquest browni!!!
I que bé que va per agafar forces per a tota la setmana, oi?
A casa el faig amb ametlles perquè les ous no agraden a tots...

dolorss ha dit...

Anna, llàstima que no les tingui a prop que si no ... volarien (jo els agafaria és clar)!!!

Petons

Cristina ha dit...

Que bé això de fer-ne porcions petites, fa de bon repartir! Jo encara no he fet mai brownies

Gemma ha dit...

M'encanta el brownie! I amb aquestes porcions tan petitones, em sembla que repetiria, je je je...

Teresa ha dit...

Amb un broxnie tens l'èxit assegurat!!! que bo que és!!!

La Taula d'en Bernat ha dit...

Les postres de xocolata són la meva perdició i el brownie és un dels meus dolços preferits. És un goig només mirar-los tan ben presentats!

Vaig a tafanejar una mica més pel teu blog...

Fins aviat!
Anna

LA COCINERA DE BETULO ha dit...

Surten una bona quantitat, pero deuen ser tant bons que no duraràn gaire. T'han quedat fantàstics.
Petons.

La cuina de l'Eri ha dit...

Quina bona pinta que tenen!!!! Tindrem en compte això de posar-li una micona de llevat.
Petons

Cristina ha dit...

És deliciós. Les porcions petites són perilloses ja que és un no parar...

Visc a la Cuina ha dit...

M'encanten els brownies i t'asseguro que provo totes les receptes que em passen pel davant!

mercè ha dit...

Em sembla un brownie fantàstic, es veu llís i esponjós. Avui he vist els que potser són 2 dels meus pastissos preferits: la mousse de llimona i ara el teu...genial, un bon sabor de boca...Una abraçada!

Eva Flores ha dit...

te quedaron perfectos, jugosos, una auténtica delicia!

Alfons ha dit...

tot un clàsic... delicios!!
Una abraçada

ANNAFS ha dit...

Es un clàssic i és molt bo, a mi sempre em fa quedar bé.

Moltes gràcies pels vostres comentaris. Ptns.

glutoniana ha dit...

Ma germana fa anys que m'està demanant que li faigue, ara m'he recordat que els he de provar...

Las recetas de Glutoniana