diumenge, 4 de juliol del 2010

ENFILATS DE POP AMB PATATA CONFITADA I PEBRE VERMELL DE LA VERA


Es un aperitiu fàcil de preparar, sobretot si ja disposem del pop cuit. Si el voleu coure a casa podeu clicar aquí i veureu com fer-ho. El pop a la gallega té molt èxit a casa meva i aquesta és una altra manera de servir-lo.
Aquesta recepta és del llibre " Tastets. 122 propostes per fer un bon aperitiu" del Pep Nogué i Puigvert. És un llibre que a mi m' agrada molt, amb moltes idees interesants i originals. No hi ha fotografies; la presentació corre a càrrec de la nostra imaginació.


INGREDIENTS


400 grs. de pop cuit
2 o 3 patates
oli d' oliva
1 cullerada de pebre vermell dolç de La Vera
sal gruixuda


PREPARACIÓ


Peleu les patates i talleu-ne daus . Poseu-los en un tupí o cassoleta coberts d' oli i confiteu-los a foc lent fins que siguin tous. Deixeu-los refredar en el mateix oli. Talleu les potes del pop a rodelles.
Punxeu un dau de patata i una rodella de pop.
Barregeu el pebre vermell amb una part de l' oli de coure les patates, i amaniu els enfilats.
Espolseu sal gruixuda per damunt.

12 comentaris:

mercè ha dit...

Quan dius que passi per Olvan?...M'ho cruspia tot en un ras-ras!A reveure!

LA COCINERA DE BETULO ha dit...

M' agrada aquesta manera de servir el pop amb una broqueta, qué bo deu ser.
Petons.

La cuina vermella ha dit...

Ai, aquest llibre, també el vaig treure un dia de la biblio!! és molt xulo. Escolta aquests enfilades no tenen desperdici tant pel seu sabor com la seva presentació. Molts petons, guapa.

MªJose-Dit i Fet ha dit...

Aquest llibre ha de ser molt bo, la recepta que has preparat deliciosa...petonets

Glòria ha dit...

Jo també el tinc aquest llibre i hi ha tantes coses, que quan me'l miro, no sé per on començar!.

Visc a la Cuina ha dit...

Dius que aquest llibre no té fotos? doncs s'hi podria posar la teva, t'ha quedat molt saborós!

maia ha dit...

Hola Anna,molt original la presentació, prenc nota. Ptons

Gemma ha dit...

A casa no tenim gens costum de menjar pop, i això que és molt sa i molt bo. A veure si m'animo amb aquestes broquetes tan xules!

Eva Flores ha dit...

m'encanta el pop! amb aquesta presentació no l'havi vist mai i és molt temptador.
pt!

CAN JOAN I SARA ha dit...

Deliciós i molt vistós !!!
Ens agrada molt el pop !!.
Petons
Joan i Sara

No tot són postres ha dit...

Bo, bo, bo, i encara diré més bo! I el toc de l pebre de la Vera, m'encanta!
PTNTS
Dolça

ANNAFS ha dit...

Mercè,

Donçs quan vulguis pots venir, estàs convidada!

Ana,

Sí es bo, i la patata confitada li dona un toc diferent.

La cuina vermella,

Es un llibre per treure'n moltes idees, la veritat.

M josé,

Són uns enfilats que van molt bé per fer un aperitiu una mica diferent...

Glòria,

a mi també em pasa. hi ha tentes idees i totes em semblen tan bones, que es difícil decidir-se.

Visc a la cuina,

Moltes gràcies...

Maia,

Es per variar una mica, i presentar-lo dieferent...

Gemma,

El pop, o agrada molt o no agrada gens, aixó va com va.

Eva,

Un altre dia potser faré els enfilats amb unes broquetes més petites, aquestes eren llargues.

Joan i Sara,

Com dic, la patata confitada és diferent de gust que bullida. A mi m' agrada més.

Dolça,

El pebre vermell de La Vera crec que és el millor!

MOLTES GRÀCIES PELS VOSTRES COMENTARIS. PTNS.