diumenge, 5 de juliol del 2015

LLIMONADA CASOLANA


Quina onada de calor!! Vénen de gust amanides, gelats, granissats... quan fa molta calor m' agrada fer llimonada casolana, saludable, bona i econòmica... el que passa que no dura gens, sort que és tan fàcil de fer que no fa mandra posar-s'hi.

INGREDIENTS

3 llimones
sucre al gust
aigua (poseu-li amb gas per tenir una beguda amb bombolles si us agrada més)



PREPARACIÓ

Renteu bé les llimones. Traieu la pell de una llimona amb un pelador o amb un ganivet però amb compte de només treure la part groga no la blanca. Poseu-la al vas de la trituradora ( jo ho faig amb la Mycook). Peleu totes les llimones i talleu-les a trossos, sobretot és important treure la part blanca perquè la llimonada no quedi massa amargant. Poseu-hi sucre i un vas d' aigua i tritureu ben fi. Coleu-ho (o no si us agrada trobar la llimona) i afegiu-hi aigua fins a 2 litres ( si la voleu més concentrada hi podeu posar menys aigua)



7 comentaris:

lolines ha dit...

Jo sempre tinc una gerra la nevera

LA COCINERA DE BETULO ha dit...

Ben fresqueta per ajudar-nos a passar la sed i la calor.
Petons.

Eva ha dit...

Jo l'he descoberta aquest estiu i m'encanta! un bon antídot contra la calor!! un petó!

Cristina ha dit...

Deliciosa! fa baixar la set tan fresqueta! jo també en tinc una recepta la blog.

La Cuina de l'Olga ha dit...

Lo millor de lo millor de l'estiu!
Petons,
Olga

Mònica Tarradellas ha dit...

Posa-me'n dos o tres litres sisplau!!! Petonarros!

Anònim ha dit...

Hem sembla interessant de cara a l'estiu, ja que quan fa molta calor entra bé un got de llimonada fresca i a més a més casolana.