diumenge, 27 de març del 2011

ESPÀRRECS VERDS ALS TRES FORMATGES

Una recepta ben fàcil, i he de dir que molt bona si t' agrada el formatge, és clar.
La podem fer també amb espàrrecs congelats. I fins i tot amb espàrrecs de pot també aniria bé.
És ideal quan disposem de poc temps i volem sorprendre amb algun plat una mica especial.


INGREDIENTS


espàrrecs verds
formatges de tres tipus diferent (a mi m' agrada fer-ne servir un de cabra, dels que van en rull)
orenga
sal


PREPARACIÓ


Tallem la part més dura dels espàrrecs i els rentem( si fem servir espàrrecs congelats ja són nets i triats, a punt per bullir) . Els fem bullir amb aigua salada fins que estiguin tous.
Els posem en les plats de servir ( que siguin aptes per anar al forn) i hi posem el formatge: un tallat a trossets i l' altre, ratllat. El de cabra, a rodanxes.
Espolsem amb orenga. Posem els plats uns 3 o 4 minuts al forn a uns 220º.
Els deixem refredar un moment, que no ens cremem, i ja els podem servir.

,

19 comentaris:

Joaquina ha dit...

Que bo noia, quina combinació més genial, els esparrecs verds m´encanten i ja amb formatge... una bogeria. Un petó y bona setmana.

El plat blanc ha dit...

Amb tres formatges deu se deliciós. Jo els faig nomès amb un formatge. Molt bona idea. Una abraçada

QUIMA ha dit...

Bonissima la combinació. M'encanten el esparrecs verds i el formatges no diem .
Fins aviat

Glòria ha dit...

Aquesta recepta és d'aquelles de plis plas, però amb un resultat deliciós, sobretot per a la fent formatgera com jo!

Anònim ha dit...

MMM..!, una combinació perfecte!! M'encanta!!
Emma

LA COCINERA DE BETULO ha dit...

De ben segur que m'agraden, tant el formatges com els espàrrecs em tornen boja.
Petons.

Miquel ha dit...

plis plas y ya esta en mi estomago, me gusta y con esta combinacion de quesos fantastico
peto i bona setmana
miquel

A peu coix. Núria Sagués ha dit...

M'encanta. Els espàrrecs i el formatge que bé combinen.

Visc a la Cuina ha dit...

Aquest cap de setmana ha estat molt fructífer: tinc un bon manat d'espàrrecs a la nevera, o sigui que aquesta recepta em va perfecta!

La cuina de l'Eri ha dit...

Hola,
Jo sóc molt de formatges i aquest plat em resulta deliciós.. Molt bona idea. Petons

Catieu ha dit...

A casa trioumfaria, som molt formatgers.... Seria la manera de què es mengessin els espàrrecs verds sense rondinar. Sobretot l'Annie jejeje....

maia ha dit...

Ets genial Anna, amb ingredients ben senzills fas uns plats que son tots de Diumenge!!!Una abraçada

Gemma ha dit...

Quina casualitat, el programa de Catalunya Ràdio "Tàpies variades" de diumenge anava sobre els espàrrecs, je je je...
La combinació de formatge i espàrrecs és absolutmanet sensacional!

Rosa ha dit...

Guauuuu Anna me encanta, y encima con queso de rulo de cabra que me chifla. Imaginaras que te la copio ¿ no?.
Un besito

Fem un mos ha dit...

Uns espàrrecs amb una salsa de formatge d’allò mes deliciosa
Petons

glutoniana ha dit...

On tinc que firmar per emportar-me'n un plateret? jajaja.

Jo si porta molt formatge ja saps que no li faig un feo :)


Las recetas de Glutoniana

Alfons ha dit...

ondia !! quina delicia... i res de sucar-hi pa:millor uns espàrrecs!!
una abraçada

ANNAFS ha dit...

Hola,

Aquests esparrecs els vaig provar la primera vegada en un restaurant a la Cerdanya, em van encantar me'ls vaig fer a casa imaginant com estàven fets.
Espero que els proveu, si us agrada el formatge segur que us encanta!

Moltes gràcies pels vostres comentaris.
Ptns.

PILAR ha dit...

Quin plat més extraordinari! Sensacional lo bo que ha de ser. segur que a casa els hi agrada molt i a més tan senzill de fer que es tota una troballa.
Petons!