dimecres, 8 de desembre del 2010

PASTÍS DE BOMBÓ FERRERO ROCHER

Aquests pastís ja l' he fet vàries vegades des que el vaig descobrir al blog de la Gemma " La cuina de casa", un lloc on segur que els més llaminers se us fa la boca aigua. Hi ha gran quantitat de receptes dolçes, totes boníssimes i el resultat està garantit.
He variat una mica la proporció d' ingredients, perquè erem més colla: he augmentat la quantitat d' ingredients, menys la dels bombons ja que la primera vegada semblava que notàvem un gust massa intens.
És un pastís molt bo, i és superfàcil de fer. Tenir poc temps no és excusa per no fer gaudir a la família d' aquestes postres!



INGREDIENTS ( per un pastís per 8 persones)


700 ml. de nata líquida
300 ml. de llet
16 bombons Ferrero Rocher
1 sobre de flam Royal de 8 raccions


PREPARACIÓ


Triturem els bombons.
Posem la nata, la llet, el sobre de flam i els bombons triturats en un cassó que pugui anar al foc.
Triturem amb la batedora.
Ho posem al foc fins que arrenqui el bull.
Aboquem en un motlle de silicona ( va molt bé perquè no s' espatlla al desmotllar-lo. Deixem unes hores a la nevera fins que hagi quallat . Va molt bé fr-lo el dia abans.

22 comentaris:

La cuina de l'Eri ha dit...

Hola Anna,
Què maco t'ha quedat... I que bo pels amants dels Ferrero Rocher... gaudir-ne amb una textura diferent... Suposo que ha d’anar a la nevera. Quant de temps necessita per quallar més o menys? Gràcies,

Miquel ha dit...

como bien dices cuando tengo que preparar un postre y no lo tengo claro visito a Gemma y este ya se lo habia visto a ella,pero tranquila que el tuyo esta igual o mejor que el que presento ella.
Muy buena foto presentación, me encanta.Aun lo tengo en pendientes y ahora dudo en redondo o en tarrina como el tuyo?
petons
miquel

Margarida ha dit...

T'ha quedat realment magnífic amb aquesta presentació!
Encara recordo l'any passat quan a tots els bloc sortia aquest pastís. Els de ferrero rocher devien estar encantats!
Petons

El cullerot Festuc ha dit...

mmmmmm...des de que el va fer la Gemma que tinc ganes de probar-lo pq m'encanten els ferrero!! Ara que me l'has fet tornar a recordar a veure si m'animo a fer-lo!
Petunets,
Eva.

Lídia ha dit...

ostres Anna, m'ha agradat molt i fàcil de fer, que jo soc molt dolenta per les postres.

La deixo apuntada que algun dia la faré

petons

La cuina vermella ha dit...

Senzillament genial, i queda taaaan bonic a taula! Bravo noia!

Cristina ha dit...

Veig que has picat! Jo el vaig fer aquest mes de novembre i mhmmmmmmm!!! el pots veure en la meva entrada...

Oi que ha triomfat entre els petits i no tant petits. Aquest pastís es un bon recurs!

la vella carmanyola ha dit...

t'ha quedat genial, jo el vaig veure al blog de la gemma i el vaig fer i no em va quedar bé.

l'haure de repetir pq promet molt ;))

LA COCINERA DE BETULO ha dit...

Quin goig que fa aquest pastís de Ferrero Rocher, t'ha quedat d'auténtic luxe.
Petons.

mercè ha dit...

Quina presentació!,un pastís que té un aspecte lleuger i fantàstic per a grans i petits!una abraçada.

Gemma ha dit...

És un pastís super fàcil i amb un resultat excel·lent! A casa també l'hem fet més d'un cop i sempre té molt èxit, je je je...

Visc a la Cuina ha dit...

Saps que jo no el coneixia? T'ha quedat guapo de debò, jo també el provaré a casa, sembla senzill i el resultat és espectacular!

Montse ha dit...

Quin goig de presentació, i que original la recepta!!
Me'l apunto a la llista de receptes per fer, moltes gracies.

PILAR ha dit...

Tens tota la raó, en el blog de la Gemma s´hi troben uns dolços esplendits´. I a tu t´ha quedat un pastís precios amb aquestes ones del motlle. Jo també el faig perque es tan fàcil i tan bo i amb aquest gust tant intens dels ferrero...que no et pots resistir.
Petons!

glutoniana ha dit...

Molt bonic queda, el tinc a pendents que ma germana el va vore i se'l va demanar jajaja


Las recetas de Glutoniana

tots a la cuina! ha dit...

Doncs l'haurem de fer no? Hi tant! te una pinta fantàstica!
Fins aviat!

Delicias ha dit...

Felicitats!!! T'ha quedat molt maco. Sembla molt fàcil de fer, prenc molt bona nota.
Com t'acabo de conéixer si no et fa res, continuaré tafanejant una mica per aquí.
Nyam nyam, quin pastís t'ha quedat....

Mercè ha dit...

Anna, que bonic!! És d'aquells pastissos que són senzills i amb un resultat espectacular, oi? :)
Petons!

Anònim ha dit...

Anna, t´ha quedat espectacular!!! Has fet be canviant les mides dels ingredients. Jo tambè vaig fer el pastís de la Gemma. Però vaig comètrer l´errada de fer-ho directament. El dinar era per a 8 persones, i vaig veure que això era petit. Al final el vaig poder solucionar, però no ho he intentat provar més. M´anoto les teves mides per a la propera vegada. Estava tan bó que segur que repetiré.

Un petonet.

Pell de llimona ha dit...

m'agrada molt aquest pastis, sobre tot perqur cada any hem regalen dos o tres capses de ferrero rocher i acaben caducan, m apunto el teu blog. bon nadal!!!!

ANNAFS ha dit...

Moltes gràcies a tots pels vostres comentaris!
Espero que el feu que us agradarà molt, sobretot als més llaminers.
Em sap greu no contestar-vos un per un però aquests dies vaig molt justa de temps.
Ptns i fins aviat!!


La cuina de l' Eri,

Per quallar necessita al menys unes 3 hores. Jo el faig el dia abans i me n' aseguro.

El fred de Cal Basibé ha dit...

Anna, l'hem fet per Cap d'Any, aquí a Sant Martí, per a 20 persones, i ha triomfat!!