dilluns, 19 de juliol del 2010

APERITIU DE FORMATGE AMB CIRERES

Avui una recepta superfàcil, que segur que molts de vosaltres haureu fet, però que jo he descobert fa poc. La preparem en un moment i és una combinació dolç- salat que sol agradar a tothom.


INGREDIENTS

Cireres confitades (poden ser verdes i vermelles)
formatge ( a mi m' agrada utilitzar un formatge tendre)


PREPARACIÓ

Tallem el formatge a daus i enforquillem amb un enfilat o escuradents una cirera i un tros de formatge. Reguem per damunt amb l' almívar de les cireres...

11 comentaris:

LA COCINERA DE BETULO ha dit...

Hola Anna, jo l' acabo de descobrir ara, no la conexia, però es un bon contrast.
Petons.

mercè ha dit...

Segur que agradarà a moltíssima gent, però jo hauré de fer-ho amb alguna altra cosa dolça...no puc amb les cireres confitades...Una abraçada!

Gemma ha dit...

Amb cireres no ho he fet mai, a casa el fem semblant amb raïm... serà qüestió de provar-ho!

Nadji ha dit...

Très bonne idée. j'aime beaucoup.
A bientôt et bonne semaine.

Margarida ha dit...

Doncs jo tampoc la coneixia. Però l'únic amant del formatge de la família (el Pere), noli agrada gaire la fruita confitada, així que hauré de pensar una alternativa...
Una abraçada

El plat blanc ha dit...

És una combinació per tenir amb compte. La presentació queda molt bonica.

PILAR ha dit...

Jo tampoc la coneixia però la combinació em sembla explosiva. Pero quina cosa més bona! Es una idea genial!

Petons!

maia ha dit...

Hola Anna,a casa ho faig amb codonyat i també amb pinya, però aquests colors m'agradant més, son més divertits...Ptons

LA COCINERA DE BETULO ha dit...

Hola Anna, que passis un bon dia.
Petons.

ANNAFS ha dit...

Ana,

Donçs ho pots provar, a veure si t' agrada.

Mercè,

Potser amb alguna altra fruita també surt bé, sinó amb codonyat..

Gemma,

Amb raim ho hauré de provar jo, que també ha de ser molt bo!

Nadji,

Aquesta idea me la va donar una amiga...

Margarida,

Així ho tens malament, hauràs de fer una altra cosa...

El plat blanc,

Tot i que les cireres confitades en els pastissos no me les menjo, amb la combinació del formatge queden molt bones.

Pilar,

A mi m' agraden molt les combinacions dolç-salat...

Maia,

Amb codonyat ho faig també, amb pinya no ho he provat, segur que també és molt bo.

Ana,

Moltes gràcies. Igualment.

Moltes gràcies pels vostres comentaris. Ptns.

glutoniana ha dit...

Ala mai ho havia vist. M'apunto l'idea que a mi m'encanta això de dolç i salat :)