divendres, 12 de desembre del 2014

PASTIS DE FORMATGE. EL PASTÍS!!


Sí, el pastís... perquè he provat moltes receptes de pastís de formatge i per fi he trobat la més bona!. N' he fet amb formatge crema, amb formatge Burgos, amb més ou, amb iogurt, amb llet... i la veritat és que aquest és el que ens ha agradat més. Gràcies per la recepta Esther!!! Nosaltres el prenen per postres amb una mica de garnatxa de l' Empordà...
Us hauré de posar la marca dels formatgets, comissió no en tinc, però heu de fer servir aquesta marca si voleu que quedi igual.
Explico 3 maneres de fer-lo: així no tindreu excusa per no provar-lo!

INGREDIENTS

12 formatgets Kiri
12 cullerades soperes rases de sucre
4 ous
3 iogurts naturals
4 cullerades soperes rases de farina de blat de moro (maizena)
ralladura de llimona
1 cullerada de llevat royal


PREPARACIÓ 1

La manera més senzilla:

Posem tots els ingredients en un bol i els triturem amb la batedora.

PREPARACIÓ 2

És una mica més laboriosa però queda més esponjós: 

Triturem el formatge, els iogurts, la maizena, el llevat i la ralladura de llimona
Amb les barilles muntem el sucre amb els ous.
Afegim la barreja d' ous a l' altra massa amb l' ajuda d' una espatula, i remenem amb compte fins que quedi la  pasta ben integrada.

PREPARACIÓ 3

Com que tinc la Mycook, m' agrada preparar-lo així . Em resulta pràctic i el resultat també m' agrada:

Posem l' estri de batre.
Hi posem els ous i el sucre i programem 2 minuts a vel. 4
Hi afegim la resta d' ingredients, programant 2 minuts més a vel. 4 


Quan tenim la massa preparada de la manera que escollim, la posem al forn (preescalfat prèviament)  a 180ºC durant uns 35 minuts. 

Caldrà que el punxem per saber si ja està cuit.

12 comentaris:

Miquel ha dit...

Bueno sin dudarlo, ademas el queso Kiri como lleva nata es muy bueno para postres,bueno solo ya esta riquisimo.
Pienso que la opcion 2 es la mejor.
Bon cap de setmana
Peto

Quar ha dit...

Pinta molt bé aquest pastís!!! Algún dia el provaré de fer.

ESTONES LLIURES ha dit...

Crec q es elmeu pastís preferit,però mai l'he provat amb kiri, ja tinc una altra excusa per fer-lo de nou, jajaja
Petonets

LA COCINERA DE BETULO ha dit...

Es molt semblant a un que faig jo i queda molt bo, probaré amb aquests formatgets.
Petons.

lolines ha dit...

el de formatge es el meu pastís preferit, i amb formatge kiri, ummm que bó-

VISCalacuina ha dit...

S'haurà de provar, té un aspecte sensacional!

Cristina ha dit...

Vaja quin repertori...jo em quedo amb l'opció 2. Es veu tremendo.

Eva Flores ha dit...

quina textura! queda espectacular!

No tot són postres ha dit...

Apa quin pastís de formatge!!!! Amb les clares muntades més esponjós, per a mi millor!!

PTNTS
Dolça

Gemma ha dit...

Ostres, amb aquesta propaganda l'haurem de fer sí o sí!!!! La foto del pastís parla per si sola, ha de ser espectacular!

Josepb.Menja de bacallà. ha dit...


Anna; Els pastisos de formatge, m'agraden molt i n,he publicat forçes, però aquest amb els formatgets kiris és un altre repte per fer, un alatre pastís diferent de formatge.
Moltes gràcies Anna per compartir aquestes receptes¡¡ :O)

les receptes que m'agraden ha dit...

Molt bona recepta, de les que mai fallen! Una abraçada i que passis molt bones festes amb els teus, bon Nadal!

Les receptes que m'agraden