diumenge, 13 d’abril del 2014

MONES 2014


Quans dies sense publicar res!! I és que una sèrie de problemes informàtics m' han fet la punyeta aquests dies. Primer, la conexió a internet que sempre va tan malament, ara encara més. Talls continus, lentitut... ufff.. i aixó que la factura arriba puntualment cada mes! Estic tan cansada de trucar-hi dia sí dia no... Ara a més no puc descarregar-me les fotografies de la càmera, ara el problema és de l' ordinador , a veure si el puc solucionar ben aviat.
Per aixó avui, enlloc de les receptes que tinc pendents amb les fotografies dins la càmera us faig una mica de resum de les mones d' anys passats i un parell de fotos d' aquest any que he pogut descarregar del mòbil... la qualitat, dolenta però... que hi farem!
I és que l' altra dia ja vam començar a fer assajos de mones amb la meva cosina que tenia ganes de fer-ne i no n' havia fet mai. La vaig ajudar una mica, però per ser les primeres li van quedar prou maques!. En vam fer una de mantega i l' altra de fruita. 
Us deixo els enllaços de les mones d' altres anys, em sembla que hi podreu trobar una mica de tot. 








Molt bona Pasqua a tots !!!!

10 comentaris:

Cristina ha dit...

La informàtica i els seus incidents em fan perdre els nervis! Paciència...Bona pensada el resum de mones.

Mònica Tarradellas ha dit...

Quin recull de mones més precioses!!! Si una d'elles és la primera de ta cosina, és que té molt bona mà per la rebosteria o tu ets la millor mestra del món!!! Això de la tècnica és sempre emprenyadora...sobretot si, com jo, no ets precisament un enginyer en potència! Petons i Bona Pasqua!

lolines ha dit...

tot un recull de mones bonissimes.

Tapa't de tapes ha dit...

Que maques!! Bona Pasqua, Anna!

mamilu ha dit...

Bona Pasqua per tu també y quina rabia que fa quan els apareills van tan malament!!!...de totas maneras aquestas mones tenen una pinta.....

Núria ha dit...

Unes mones de professional!Segur que gaudireu més que mai de la Pasqua! Bona Setmana Santa i Pasqua! Muaks

les receptes que m'agraden ha dit...

Quines mones tan maques! T'han quedat xulíssimes. M'agrada molt el teu blog, ja et seguiré, jo també en tinc un, si vols fer-me una visita em trobes aquí

http://lesreceptesquemagraden.blogspot.com.es/

Una abraçada!

Cristina ha dit...

Genials les mones, totes fan molt goig. Bona Pasqua!

Unknown ha dit...

Caram quin bé de deu de mones!!! A quina millor!!!

Raquel Galin ha dit...

Son preciosas y seguro que riquísimas.