diumenge, 2 de febrer del 2014

MOSSEGADES DE PATATES ENMASCARADES (Cuina del Berguedà)


L' altra dia vaig fer patates enmascarades, un plat ben típic del Berguedà i amb les que em van sobrar van sortir aquestes mossegades  que ens vam menjar com aperitiu, boníssimes..., les vaig acompanyar d' unes rostes de cansalada blanca.
La recepta base per fer les "patates del dimoni", ( també s' anomenen així la trobareu aquí.)


INGREDIENTS

1 ou
farina o pa ratllat
oli de girasol

PREPARACIÓ


Fem boletes amb les patates ben fredes. Les arrebossem amb ou i seguidament amb pa ratllat o farina.
Les fem fregir en oli de girasol ben calent. 
Les posem a escórrer damunt de paper de cuina.
Ja les podem servir. 


15 comentaris:

Mònica Tarradellas ha dit...

Ja t'he dit en el facebook que em semblen una temptació de les més grans!

Marta SL ha dit...

Quina idea més original!.
M'encanten les patates emmascarades. En faig de tant en tant, sobretot en temporada de bolets amb uns bons fredolics...
El proper co, les faré així!

LA COCINERA DE BETULO ha dit...

Per aperitiu ha de quedar fantàstic!
Fan venir gana.
Petons.

Cristina ha dit...

Un fantàstic aprofitament!

Miquel ha dit...

una idea diabólicamente buena y sabrosa, me encanta¡¡
Bona semana
peto

lolines ha dit...

m'encanten les patates enmascarades i aquestes boletes, ummm

Teresa ha dit...

OOOH! quines patates més bones!! quina colla de receptes que tenim entre tots!!! totes boníssimes!

Núria ha dit...

M'ho apunto per fer un aperitiu, o per picar amb una cerveseta! Ha de ser bonísssssim! Petons

Eva ha dit...

No coneixia aquest plat, però fa molt bona pinta!! i la presentació individual en mossegades m'encanta!!

Margarida ha dit...

Jo tampoc el coneixia. I com a aperitiu és fantàstic!
Petons

Visc a la Cuina ha dit...

Que ben presentat, m'apunto la idea!

Gemma ha dit...

M'encanten les patates emmascarades, i presentades així en format mossegada queden molt vistoses i originals.

Fem un mos ha dit...

Un aperitiu ben bo, segur que no en va quedar ni una ja que les patates emmascarades son boníssimes
Petons

PILAR ha dit...

A més de ben original es una bona forma d'aprofitar. Les patates enmascarades a casa ens agraden molt i en aquest format aperitiu segur que triomfant.
Vaig a donar un volt per el blog que fa dies que no passo.
Petons!

Tapa't de tapes ha dit...

Quines mossegades més bones, Anna! Fan salivera, de debò!