dimarts, 13 de novembre del 2012

GALETES-BARRETES AMB MUESLI I XOCOLATA


Segur que si a mig matí o mitja tarda necessiteu carregar "piles" us vindran de gust un parell d' aquestes galetes amb format barreta...Són saludables, energètiques i molt bones!



INGREDIENTS

3 ous
200 grs. de farina
200 grs. de sucre
1 polset de sal
una culleradeta de canyella en pols
una culleradeta de llevat en pols
150 grs. de muesli amb fruites
50 grs. de xocolata negra trossejada


PREPARACIÓ


Escalfem el forn a 200 º
Barregem amb les varilles els ous amb el sucre. Afegim la farina , el llevat, la sal i la canyella. Barregem bé. Incorporem, amb una cullera de fusta, el muesli i la xocolata. Escampem per damunt de tota la plata del forn recoberta amb paper sulfuritzat ( paper de forn). Deixem coure durant uns 15-18 minuts a 200º
Traiem del forn i seguidament, tallem les galetes de la mida que vulguem (no s' ha de refredar).
Ja tallades, les tornem al forn durant uns 6 minuts ( 3 minuts per cada banda, han de quedar ben cruixents).

14 comentaris:

Cristina ha dit...

Per carregar enèrgia o, no...sempre hi haurà una excusa per menjar-ne. M´agrada que siguin fàcils de fer. Com a mínim el teu pas a pas ho demostra.

Joaquina ha dit...

A casa aquestes barretes "volaran", amb aquests ingredients son perfectes.. M´encanten. petons,

Àngels ha dit...

Uau!!!m'agraden molt!!!!em sembla que m'apunto la recepta! hehehe...petonets!

Visc a la Cuina ha dit...

Quina idea més bona, s'hauran de provar!

PILAR ha dit...

A mig matí sempre m'agafa gana. Ideals per tindre al calaix de la feina.
Ptons!

Miquel ha dit...

muy buena idea y va bien a cualquier hora
peto

Teresa ha dit...

Tenir unes bones galetes cassolanes sempre va bé! i no acostumenm a durar... ! Fans molt bona pinta!

Tapa't de tapes ha dit...

Uau! A mi em passa molt, això de mig matí... he he. Em ve una gana que no puc aturar, no sé què em passa! Aquestes barretes em semblen genials. Fins i tot per anar d'excursió, deuen aguantar bé, oi?

Gemma ha dit...

Boníssimes i ben sanes, ara mateix en menjaria un parell per esmorzar!

Dolors ha dit...

Boníssimes i fàcils de fer.
Petons

GEMMA ha dit...

Un bon "tentenpié"...i tant fàcils de fer...
Petonets.

LA COCINERA DE BETULO ha dit...

Segur que donen molta energía i alegría amb tan bon sabor.
Petons.

El cullerot Festuc ha dit...

de ben segur que no en pots menjar només una, oi???
Petunets,
Eva.

mamilu ha dit...

Bona propposta, amb un yogurt ara mateix......petons.