diumenge, 19 de juny del 2011

POP A LA PLANXA AMB PATATES A LA SAL

A casa ens agrada molt el pop, i per fer-lo una mica diferent del pop a la gallega el faig d' aquesta altra manera. Si tenim el pop ja cuit és un plat que ens resultarà molt ràpid de preparar. Si voleu coure el pop a casa, podeu veure la recepta clicant aquí.( el d' avui se'm va coure massa perquè vaig fer servir l' olla ràpida i li vaig tenir massa estona). Després sempre ens queda l' opcció de congelar-lo si ens en sobra per fer-lo un altre dia.
Les patates a la sal jo les faig bullir primer perquè així no els costa tan de coure's, però si són molt tendres o disposem de més temps també les podem fer directament al forn. Les patates es fan amb pela i també es menja, però si no ens agrada es poden pelar quan ja són fetes. 


INGREDIENTS

unes potes de pop cuites (2 per persona)
patates de mida mitjana ( 1 o 2 per persona)
sal gruixuda
oli d' oliva
all i julivert

PREPARACIÓ


Rentem les patates i les posem a bullir amb la  pell durants uns 15 minuts. Les escorrem i les posem en una plata sobre un llit de sal gruixuda i cobrint-les amb més sal. Les posem al forn  a 200 º durant uns 20- 25 minuts (quan la sal es trenca ja estan cuites).
Fem uns tallets superficials a les potes del pop (només perquè es facin millor) i les posem a la planxa ben calenta uns minuts per cada banda.
Posem les patates tallades gruixudes a la plata de servir i a damunt el pop, salat amb una mica de sal gruixuda. Acabem amb una mica d' all i julivert picat  i oli d' oliva. 

20 comentaris:

Miquel ha dit...

Ufm este plato o tapa es mi favorita si hay algo que me pierde es una buena tapa de pulpo con su patata,divino te ha quedado
bona setmana
peto
miquel

Cristina ha dit...

Ha arribat el pop a Olvan...podrà conviure amb els bolets berguedans? A mi m´agrada en format tapa. Corroboro les paraules d´en Miquel.

Joaquina ha dit...

Quina bona pinta que fá aquest pop, així a la planxa .... que bó!! i amb patates a la sal!!! ens quedem tots amb unes ganetes!!! Segur que ho heu gaudit força. petons,

Raquel ha dit...

Oooh!!
M'encanta el pop, però la veritat és que mai ens hem atrevit a fer-ho (ens aprofitem de les nostres mares per aquest particular). Pot ser amb la teva recepta ens animem.
Salut!
http://facilrapidoysano.blogspot.com

mariatem ha dit...

Una tapa riquísima, las patatas al sal que buenas.
Besos

Anònim ha dit...

M'encanta el pop, no saps com! a la planxa no l'he provat mai, s'haurà de provar... i aquestes patatones, genials!
Petonets
Sandra

La Taula d'en Bernat ha dit...

Una bona alternativa al pop a la gallega! A nosaltres també ens agrada molt. I les patates a la sal tenen molt bona cuina i és un bon acompanyament per un munt de plats!

Fins aviat!
Anna

LA COCINERA DE BETULO ha dit...

M'encanta el pop de qualsevol manera.
No he fet mai les patates a la sal, però es veuen molt bones.
Petons.

Visc a la Cuina ha dit...

Em sembla una proposta per cuinar el pop ben bona! Jo tampoc no he fet mai patates a la sal, ho provaré!

La cuina de l'Eri ha dit...

Hola,
No havia vist mai les patates a la sal! Quina bona opció i amb aquest pot li deuen anar de meravella!!!!! Petons

QUIMA ha dit...

Quina bona pinta aquest pop¡¡ A casa ens encanta el pop, aixi que haure de probar aquesta recepta .
Petons

Alfons ha dit...

a casa també ens agraden molt les patates a la sal, i les fem sovint, no així el pop, que té els seus més i els seus menys .. però reconec que jo m'apunto a la teva taula!!
una abraçada

Gemma ha dit...

No tinc gens costum de cuinar pop, no hi penso mai. I això que ens agrada molt, tant a la gallega com fet així. Amb les patates ha de quedar boníssim!

Xavier ha dit...

Aquest polp deu ser reboníssim! Jo, sempre vull comprar-ne però el trobe molt car... Hehehe! :)

M'he anote la manera de coure el polp!

Besada!

Cuinagenerosa ha dit...

mira, no he tastat mai el pop a la planxa, ni les patates cuites a la sal, i veient aquesta entrada, estic segur que m'agradarien moooolt!

Fem un mos ha dit...

Sempre fem el pop a la gallega, així no ho he provat mai, la pròxima ho provaré
Petons

Eva Flores ha dit...

quina cosa més bona!!

El cullerot Festuc ha dit...

ohhhhhhh...que bo!!! justament l'altre dia vam anar a fer tapes i ens van posar pop a la planxa i estava boníssim!!! Quina pintaaaaa!
Petunets,
Eva.

ANNAFS ha dit...

Hola,

A nosaltres ens agrada molt el pop, sí, ja ha arribat a Olvan Cristina, jeje, i de fet el teu comentari m' ha fet pensar en una recepta que tinc pendent de pop amb ceps, enlloc de patates.. Fet d' aquesta manera no costa gaire de preparar (sobretot si ja està cuit) i surt molt bo..., i sí és una mica car, Xavier, però a vegades es pot comprar fresc a bon preu i congelar-lo abans de coure. S' ha d' aprofitar les ofertes.

MOLTES GRÀCIES PELS VOSTRES COMENTARIS.PTNS.

Bet ha dit...

Mmmm!!! m'encanta el pop!! i amb les patates encara més! a la planxa no l'he provat de fer mai però ho he vist alguna vegada i tinc moltes ganes de provar-ho! Has provat mai de fer-lo confitat? (i després acompanyat de patates) és boníssim també! petonets!