dissabte, 19 de febrer del 2011

"MONTADITO" D' OUS FARCITS

M' agrada molt fer-ne, per això em vaig comprar el llibre "MONTADITOS " del Mikel Iribarren amb més de cent receptes per preparar-ne de diferents, per picar abans d' un àpat o per fer un sopar informal a base només de "montaditos " i unes amanides originals per acompanyar. Encara que a vegades són entretinguts de preparar, el resultat s' ho mereix. En aquest cas però, no són difícils de fer i els ingredients segur que els tenim a casa.


INGREDIENTS (per a 8 "montaditos")


8 llesquetes de pa
4 ous durs
2 o 3 pebrots del piquillo en conserva
enciam
8 anxoves
maionesa
oli d' oliva.


PREPARACIÓ


Tallem els ous per la meitat i en separem els rovells, que aixafarem amb una forquilla.
Tallem els pebrots a daus molt petits, els barregem amb els rovells d' ou i amanim amb oli d' oliva.
Farcim els ous.
Untem el pa amb maionesa, posem al damunt una mica d' enciam tallat petit i després l ' ou, a sobre l' anxova. Decorem amb més maionesa. Punxem amb una broqueta o escuradents.

25 comentaris:

Gemma ha dit...

Els montaditos són molt entretinguts, però el resultat val la pena... m'encanten els àpats a base de mini aperitius.
Aquests han de ser ben bons!

Catieu ha dit...

M'encanten els sopars de montaditos!!! Aquest es veu deliciós!!!

QUIMA ha dit...

Per un sopar, per picar o simplement per fer un apat diferent i variat. Sòc una fan del aperitius , però d'aquells que ja et serveixen de sopar.
M'he l'apunto, per fer-ne algun dia.

Miquel ha dit...

unos montaditos ideal para aperitivos o un tente pie fantasticos y equilibrados y buenos, buenos, me gustan
peto
miquel

Rosa ha dit...

Cuando en una mesa se pone un surtido de mon taditos, el exito esta asegurado, y fijate que montaditos de huevos rellenos no he hecho nunca, asi que te copio la idea Anna.
UN besito y buen domingo

Cristina ha dit...

Jo no sóc molt de montaditos, a veure si em compro aquest llibre i n'aprenc. T'han quedat fantàstics.

garlutti ha dit...

Que blog mas estupendo y los montaditos deliciosos BESOS MARIMI

margot ha dit...

Un montadito clasic que a tots ens agrada.
Petons.

Josepb.Menja de bacallà. ha dit...

Anna; Aquets "montaditos", amb forma de petits vaixells, estàn a punt d'esperar un port on atracar... per després ser buidats.
Que vagi de gust Anna¡¡ :-D

LA COCINERA DE BETULO ha dit...

Aquests montaditos son fàcils, en prenc nota, m'agraden.
Petons.

Mai ha dit...

M´encanta fer de tant en quan un àpat tot de montaditos i petites coses, l´ou és un dels meus favorits doncs m´encanta l´ou com sigui i per mi , aquest no ha de fallar mai, uns quants mes en una taula i el sopar té l´èxit assefgurat.
una abraçada

La cuina de l'Eri ha dit...

Hola,
Si que són entretinguts però com disu val la pena! A mi m'encanta quan em conviden a sopar i n'hi han... Fantàstics, petons

Cristina ha dit...

Mai m´hauria imaginat que els ous farcits que ha fet sempre la meva mare poguessin presentar-se d´aquesta manera tant divertida...ai, quan li digui! són boníssims.

No tot són postres ha dit...

A casa, de tant en tant, sopem de "montaditos", són entretinguts de fer però agraden molt.
M'apunto aquest.
PTNTS
Dolça

Glòria ha dit...

Els "montaditos" encara que donen una mica de feina, són un caprici!. Aquest es veu deliciós!

Bon Tiberi ha dit...

Quina bona pinta que tenen aquests montaditos!! Una abraçada, Paula

Visc a la Cuina ha dit...

Ara mateix te n'agafaria un parell o tres, que bonics!

mercè ha dit...

Tant i com a mi m'agraden els montaditos!... Aquests teus tenen ingredients dels que més m'agraden: anxoves, pebrots...(ja salivo)...Una abraçada.

Fem un mos ha dit...

M’encanten els aperitius i aquet “montadito” d’ou ha d’estar de vici
Petons

Eva Flores ha dit...

quin "montadito" més bo!

Anònim ha dit...

Aquest sí que és un blog de somnis... i no el nostre sopar d'aquesta nit ;)

et seguim, bona nit i dolços somnis

Gronxador de somnis

CUATRO ESPECIAS Por ELENA ZULUETA DE MADARIAGA ha dit...

HOLA, VENGO A PEDIRTE AYUDA, SIGO PIDIÉNDOLA,REALMENTE LA NECESITO.
YA HE OBTENIDO MUCHOS DATOS A TRAVÉS DEL BLOG,PERO NECESITO MÁS.
VETE A MI BLOG Y LO ENTENDERÁS.
GRACIAS POR AYUDARME.
NOMBRE: ELENA ZULUETA DE MADARIAGA
BLOG:
cuatroespecias.blogspot.com

MUCHAS GRACIAS POR COLABORAR

garlutti ha dit...

ANNA ..pero que rico monmtadito para tomarnos una cervecita junatas ...lo anoto ..me encantan los pinchos ..besos MARIMI

ANNAFS ha dit...

Hola,

A casa, un sopar de montaditos és sempre tot un èxit...En faré més, aquest llibre és molt interesant i n' hi ha tants..
Moltes gràcies pels vostres comentaris. Ptns.

Anna

PILAR ha dit...

M´agraden molt els àpats a base de montaditos, pintxos, tapes, que puguis anar provant de tot una mica. Aquests que has preparat es veuen bonissims.
Petons!