diumenge, 2 de maig de 2010

AMANIDA EN VASETS

L' altra dia van venir a sopar uns amics, i els vaig fer alguns entrans per començar. Un dels que vaig fer van ser aquests vasets d' amanida, que els vaig tenir fets en un moment, i van agradar molt.

INGREDIENTS

diferents tipus d' enciam, rúcula, canonge... ( jo vaig comprar una bossa de les que ja venen amb les verdures tallades i netes)
tomaquets "cherry"
uns quants pinyons
3 o 4 nous
oli d' oliva
vinagre
sal maldon

PREPARACIÓ

Posem les verdures rentades i tallades en els vasets ( jo vaig utilitzar vasets de plàstic, dels que es fan servir pels tallats). Hi posem uns quants pinyons a cada vaset i un tomaquet.
Fem una vinagreta amb oli, les nous picades i un rajet de vinagre ( jo ho faig a la batedora).
Abans de servir hi posem la vinagreta per damunt de cada vaset. I un polset de sal maldon.

15 comentaris:

Gemma ha dit...

És una idea fantàstica, ideal per un pica-pica lleuger. Queda molt ben presentat i molt original ;)

LA COCINERA DE BETULO ha dit...

Quina manera més original de servir l' amanida quand tens convidats.
Petons i feliç dia.

Carme Roura ha dit...

molt bona idea i presentació, apuntat queda!! Bona setmana.

Visc a la Cuina ha dit...

Quina manera més original de preparar una amanida! M'encanta!

La cuina vermella ha dit...

És alucinant el que vesteixen els gotets a taula. Has tingut una gran idea. Molts petons.

mercè ha dit...

Aquesta mena d'entrants donen l'èxit segur!, a vegades millor que d'altres més sofisticats.La barreja està molt ben pensada!a reveure anna.

Glòria ha dit...

M'apunto la idea per a sopars informals, d'aquells de portar cadascú alguna cosa!.

Lídia ha dit...

una presentació original i diferent de menjar-te una amanida

petons

guspires que viatgen amb el vent (Gemma) ha dit...

Aquestes presentacions sempre triomfen. Tenen una pinta excel·lent.
Una abraçada!

glutoniana ha dit...

Molt bona idea, no cal complicar-se gaire i a sobre queda original :)

Josepb. ha dit...

Anna; Molt ben pensat, per quant tens convidats, és un altre forma de menjar amanida i com que és fresca, benvinguda sigui. Que vagi de gust Anna¡¡ :-D

GURMET ha dit...

Bona idea malgrat jo ara estic a dieta i les amanides en un bolben gros que la amanida engreixa poc.

Carmen (Dulces bocados) ha dit...

M'agraden les teves receptes, he aparegut aquí per casualitat i et seguiré a veure que més coses bones prepares. Petonets

ANNAFS ha dit...

Gemma,

I com que la vaig fer amb vasets de llençar, em vaig estalviar de rentar-los!


Ana,

Es que a aquells convidats els agrada molt l' amnida, i volia presentar-la de manera diferent.

Carme,

I els ingredients els pots variar al teu gust...

Visc a la cuina,

N' he fet vàries vegades quan tinc convidats, es fa en un tres i no res!

La cuina vermella,

Aquests eren de plastic, però amb uns vasets macos de vidre, guanyaria més la presentació

Mercè,

A vegades les coses senzilles agraden més, no cal complicar-se la vida.

Glòria,

Ara que ho dius aquests els vaig portar també un cop en un sopar. Vaig portar l' amanida en un tuper, i allà, vaig repartir la barreja als gotets!

Lídia,

Sí aixó per quan tens convidats i els vols sorprendre!

Gemma,

A vegades mengem més pels ulls que per la boca!

Gurmet,

Axí amb un gotet d' aquest no aniries gaire bé, oi?

Glutoniana,

Es veritat, a vegades ens compliquem massa la vida .

Josepb,

Ben fresca, i ara que comença a fer bo, les amanides van molt bé!


Carmen,

Ara et faré jo una visita. Gracies.

MOLTES GRÀCIES PELS VOSTRES COMENTARIS. PTNS.

Dolorss ha dit...

Prenc nota , dons m'agrada molt!!!