dissabte, 6 de febrer del 2010

COPA DE LLIMONA


Després d' un bon àpat, aquesta copa de llimona es posa molt bé.
I és fàcil improvitzar aquestes postres quan tenim convidats inesperats.
Aquesta recepta participa en el recopilatori de "postres con cuchara" de "todos cocinamos sin gluten" un blog ple de propostes interesants, que també podem adaptar els que cuinem i mengem amb gluten.


INGREDIENTS

1 pot petit de llet condensada (sense gluten)
2 briks ( de 200 ml) de nata líquida (sense gluten)
6 llimones
1 iogurt natural
xocolata per ratllada per decorar ( sense gluten)

PREPARACIÓ

Rallem la pell d' una llimona. Les exprimim totes 6.
Barregem el suc de les llimones i la pell ratllada, amb la nata, el iogurt i la llet condensada.
Repartim en les copes i espolsem xocolata per damunt.
Guardem a la nevera fins al moment de servir-les.

17 comentaris:

Cristina ha dit...

Com m'agraden els postres amb llimona, fins i tot faig salivera!

glutoniana ha dit...

Mmm!! A mi la llimona també m'encanta així que esta recepta segur que la provarem :)

Moltes gràcies per la teua aportació!

La cuina vermella ha dit...

Jo penso que la crema de llimona és un dels postres més agraïts del món. Tan bona, tan saludable, i sempre entra tan bé desprès d'un àpat copiós!
Un petó enorme!

Mercè ha dit...

Tot el que sigui de llimona té l'èxit assegurat! Això sí, jo canviaré la llet condensada per sucre que m'agrada més. ;)
Petons!

Anònim ha dit...

Mmmmm! Les postres de llimona sempre venen de gust ja que solen ser molt lleugeres i refrescants.
Gemma

Eva Flores ha dit...

Hola! Jo faig una molt similar però sense nata. Crec que així ha de ser més bona, m'ho apunto!
pt!

Gemma ha dit...

Aquesta recepta és de les que m'agraden a mi: senzilla, fàcil de fer però amb un resultat espectacular.
A més, les postres fresques i àcides són les meves preferides!

Lídia ha dit...

Anna, amb aquesta quantitat, quantes copes et van sortir?

Margarida ha dit...

M'agrada, sí! Acabar un dinar amb una copa tan bona ajuda a pair bé!
No la faig amb llet condensada, però la provaré, perquè és una llet que m'encanta (encara que no en menjo sovint, perquè a casa tinc una fama!!!)
Petons

LA COCINERA DE BETULO ha dit...

Hola Anna, quines postres més refrescants amb les llimones.
Petons

Fem un mos ha dit...

Un gelat de llimona, darrera d’un bon àpat es meravellós
Petonets

Esther ha dit...

Hola,

Sóc Esther Añón de l’agència de comunicació de Knorr a Espanya.
Com hem vist que al teu blog parles sobre gastronomia hem pensat que et podria interessar assistir a la sessió de showcooking que hem organitzat a càrrec de Jordi Cruz amb un nou producte.

Jordi Cruz és el chef espanyol més jove en guanyar una estrella Michelin. A la seva cuina busca unir les receptes més tradicionals amb les tècniques més vanguardistes.

Per això, volem convidar-te a la sessió especial per a bloggers de tendències gastronòmiques i cuina que Jordi Cruz oferirà aquesta tarda.

Ens agradaria poder comptar amb la teva presencia per tal d’intercanviar opinions i experiències. Així mateix, Jordi Cruz estarà disponible tant durant el showcooking com després per realitzar entrevistes, en cas de que et pugui interessar.

SHOWCOOKING JORDI CRUZ
DIA: 10 febrer 2010
HORA: 19h
LLOC: Culinary Arterlier, Unilever (CC L’Illa Diagonal. Avda Diagonal, 569 3ªplanta)
ASSISTENTS: Jordi Cruz, chef espanyol més jove en aconseguir una estrella Michelin

Si estàs interessat, pots contactar amb mi a: eanon@tinkle.es

Moltes gràcies,

ANNAFS ha dit...

Cristina,

A mi tmabé m' agraden molt les postres amb llimona.

Glutoniana,

Sempre m' agrada participar en els recopilatoris, encara que a vegades no tinc temps.

Amics de la cuina vermella,

Sí.. després d' un àpat copiós, aquestes postres es posen super bé.

Mercè,

Amb les llimones no queda gens dolç.
jo pensava que amb la llet condensada quedaria empalagós i no és així.

Guspires que viatgen amb el vent,

Refrescants sí que ho són aquestes postres, però lleugeres no gaire; amb la nata i la llet condensada...

Eva,

Sí! amb la nata queda molt bo. Potser és que a mi la nata m' encanta.

Gemma,

I són ben fàcils d' improvitzar. Si un dia tinc molta feina a fer un sopar i poc temps, aquestes postres em van perfecte.

Lídia,

Jo l' última vegada que les vaig fer, en vaig fer la meitat d' ingredients i em van sortir les dues copes de la foto i me'n va sobrar una mica més ( com per una copa més petita).

Margarida,

Sí que ajuda a pair bé. El gustet àcid.. va molt bé. Tot i la llet condensada, no queda gens dolca.

La cocinera de bétulo,

Refrescants, fàcils, bones...Et recomano que ho provis.

Fem un mos,

Semblas que unes postres així no són tan empalagoses i sempre ens hi "caben".

GRÀCIES PELS VOSTRES COMENTARIS.PTNS.

PILAR ha dit...

Delicios! Fàcil i amb un resultat excepcional. M´agradat molt aquesta recepta Anna.
Petons!

MAR ha dit...

Mmmm que bona i refrescant que deu ser a més et dóno mil gràcies perque la meva cunyada té un llimoner a Girona i cada setmana em dóna vingaaaaaaa llimones i ja no sé que fer-ne'n doncs mira .... cap a copes de llimona anirem aquest cap de setmana

ptonassos

MªJose-Dit i Fet ha dit...

Aquesta crema ha de ser boníssima...umm així amb el gustet de la llimona...ja l´he apuntada...petonets

dolorss ha dit...

Uyyy que bona !!!!
fresqueta, sense gluten i per coronar un àpat és ideal.
Petons