divendres, 27 de febrer del 2009

BACALLÀ A LA MEL


Una recepta que m 'ha ensenyat a fer la meva cunyada Maria, que de cuina en sap molt.
Jo el vaig posar a gratinar en una plata, potser en plats individuals queda millor presentat. De totes maneres és molt bo.

INGREDIENTS


6 Talls de bacallà desalat al punt de sal.

2 tomaquets madurs.

1 Ceba.

1 cullerada de mel.

Allioli.

Farina.


PREPARACIÓ


Si el bacallà és salat, el posem uns 3 dies en aigua a la nevera, per dessalar-lo.

Enfarinen el bacallà i el fregim en oli d' oliva.

Fem un sofregit amb la ceba i el tomaquet triturat.

Fem l' allioli. Si en voleu la recepta cliqueu aquí

En una plata per anar al forn, o en plats individuals, hi posem: el sofregit de tomaquet, el bacallà fregit, l' allioli per damunt i la mel (desfeta uns minuts al microones).

Ho posem al forn, a gratinar...






5 comentaris:

Mercè ha dit...

Mira, aquesta recepta li passaré a la meva mare que li agrada molt el bacallà! Perquè pel que fa a mi... no puc amb ell! ;)
Petons!

Anònim ha dit...

M'encanta el bacalla i fet d'aquesta manera ha d'estar boníssim. He descubert el teu blog passejant d'un a l'altre i he vist que t'agraden les manualitats, si vols passat per el meu, tinc un blog de cuina i un altre d'artesania i manualitats, igual et pot interessar.
Recors i endavant amb la bona cuina.

ANNAFS ha dit...

Mercè:
Jo recordo quan era petita, que odiava el bacallà però ara m' agrada.

Teresa:
Ja he visitat els teus blogs i tots dos m' interessen.Ja t' he deixat un comentari.
Fins aviat.

No tot són postres ha dit...

Boníssim el bacallà a la mel, no sé perquè però el bacallà m'agrada de totes le maneres, potser perquè la meva àvia era bacallanera!
PTNTS
Dolça

ANNAFS ha dit...

Dolça,
Axí segur que saps moltes recetes de bacallà...
Ara passo pel teu blog a esbrinar-ho..
ptns