dijous, 1 de gener del 2009

COCA AMB PERNIL IBÈRIC


L'altre dia vaig menjar coca de pa oberta per la meitat, sucada amb tomaquet i farcida amb pernil ibèric. Em va agradar molt. Aquella coca era d' un tipus especial que a Osona normalment n' hi ha a molts forns. No tenia sucre per damunt. Aquí al Berguedà és més difícil trobar-ne. De totes maneres, aquí a Olvan, com que ens porten pa de Prats Lluçanès, ja m' han dit que , per encàrrec, també em poden portar coca sense sucre.

De totes maneres l' altre dia tenia ganes de provar-ho i vaig comprar coca normal de pa amb sucre per sobre. La fornera em va dir que ella ho havia provat i donava bon resultat. També em va comentar que a vegades omplia la coca de pernil dolç i formatge i l' escalfava a la torradora (tipus bikini).

Sí, el resultat ens va agradar a tota la família i un altre dia ho provarem amb coca sense sucre.


INGREDIENTS


Coca de pa

Pernil ibèric (o no) tallat a trossets

Tomaquet

Oli d' oliva.


PREPARACIÓ


S' obre la coca per la meitat. Es suca amb tomaquet (també es pot torrar abans) , s' hi tira oli i s' omple ab el pernil.